miercuri, 17 iunie 2009

tort cu cirese







Daca e" tort cu cirese" ... atunci sa fie cu cirese! :)))

Ai nevoie de:
Blat de tort cu cacao

Crema:
300 ml frisca
15 g gelatina
cirese
zahar vanilat


Ornament
Ciresele cele mai frumoase
glazura transparenta pentru fructe.
Frisca

Mod de preparare: Se bate frisca tare cu zaharul vanilat.Ciresele se taie marunt avandu-se grija sa nu se risipeasca sucul. Gelatina se pune la inmuiat in sucul de la cirese daca mai este nevoie se adauga apa(vezi instructiunile de pe plic).Dupa ce a stat timpul necesar se incalzeste(atentie sa nu fiarba!doar sa se topesca gelatina) apoi se pune peste ciresele maruntite  amestecate  cu frisca. Se lasa la rece cca 30 min.
Intr-o tava cu inel detasabil  se pune o  foaie de blat, se insiropeaza cu sirop de vanilie si se pune un strat de crema, iar blat  insiropat iar crema pana terminam cu blat.Se lasa la rece 20 min. Cand e gata se scoate tortul din tava.(se poate invelii tava in folie pentru a scoate tortul mai usor.
Deasupra se aranjeaza ciresele peste care se toarna glazura facuta dupa instructiunile de pe plic.
Se orneaza cu frisca.


4 comentarii:

dana spunea...

m-ai zapacit! ciresele sunt preferatele mele, si imi place sa adun cat mai multe retete pentru sezon. imi spui cum il faci? mersi mult!

gaby's blog spunea...

Sigur, cu placere! Am sa postez reteta. Sper sa-ti placa!

gaby's blog spunea...

Dana, daca ai sa faci tortul , te rog sa-mi spui cum a iesit si daca ti-a placut. Pupici :))

dana spunea...

mersi tare mult! cu siguranta am sa-l fac, dar trebe sa astept sa vina sezonul :(( ca acum sunt si scumpe si nici n-au cel mai bun gust.