sâmbătă, 10 octombrie 2009

Borsa,jud Maramures

Orasul Borsa un oras frumos, situat intr-o zona cu relief  muntos, foarte accidentat, cu pante repezi şi diferenţe mari de nivel. Lasand deoparte vilele care au rasarit in ultimii ani (ca ciupercile dupa ploaie),recunoscand ca sunt frumoase , Borsa este un loc mirific,cu peisaje de vis.Sunt convinsa ca oricine si-ar dori sa viziteze aceste locuri atat vara cat si iarna,avand la dispozitie o multime de pensiuni una mai frumoasa decat alta. Daca vara care de altfel , e scurta ,poti sa urci pe munte cu telescaunul ca sa admiri peisajele ,sa faci drumetii fiind multe puncte de interes, iarna pasionatii de ski se vor simti minunat pe cele două pârtii pentru avansaţi (Telescaun şi Pătrat) şi una pentru începători, numită "Pârtia proştilor".Sotul meu
copilarind aici a stiut bine locurile in care am putea merge intr-o scurta vacanta.
 






izvor cu apa minerala









7 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte frumoasa zona Maramuresului. Am fost pe acolo acum doi ani, am stat o saptamana in Barsana, am fost cu mocanita .... :)

gaby's blog spunea...

da, e minunat in Maramures, au obiceiuri si peisaje frumoase.

Lipo spunea...

Cine zicea ca raiul nu-i pe pamant n-a cunoscut cu adevarat Romania :D

gaby's blog spunea...

Ai dreptate Lipo, insa Romania trebiue cunoscuta acolo unde inca mai exista "Raiul pe Pamant"

Lipo spunea...

E plina Romania de astfel de locuri. Trebuie doar sa iesim din oras, indiferent care e orasul in care locuim.

Lucian spunea...

foarte frumoasa zona, am fost si eu pe acolo anul trecut

Moroşan 100 % spunea...

imi este dor de acasa :(
ador Maramuresul si de aceea ma dedic trup si suflet :
http://maramuresul.blogspot.com

http://e-maramuresul.blogspot.com