marți, 13 octombrie 2009

tocanita de porc cu cartofi natur


Ai nevoie de:
Pentru tocanita:
ceafa de porc
1 ardei
2 cepe potrivite
1 rosie
2 catei de usturoi
boia,condiment tip vegeta,sare si piper



Mod de preparare:Se spala carnea , se taie cubulete.Intr-o cratita se pune la prajit in ulei ceapa tocata marunt si ardeiul.Cand ceapa e transparenta se pune carnea se condimenteaza cu vegeta ,se pune rosia tocata ,boia si se lasa acoperita la foc mic amestecand din cand in cand.Daca nu este suficienta apa se mai poate adauga o cana cu apa.La final se adauga usturoiul presat. Se serveste cu piure sau cartofi natur.
Pofta buna!

8 comentarii:

MONONOKE KITCHEN spunea...

Ce bun!
Mi s-a facut pofta instant
cand am vazut fotografia!

Ala Oancea spunea...

Foarte bun ! La mine pe blog te aşteaptă doua premii ;) Weekend fain !

gaby's blog spunea...

MONONOKE iti multumesc pentru vizita si te mai astept! iti doresc un sfarsit de saptamana frumos.

gaby's blog spunea...

ALA iti multumesc frumos pentru vizita si premii sunt o surpriza placuta. O sa vin imediat sa le ridic.Sa ai si tu un weekend linistit!Te mai astept!

Retete de slabit spunea...

Mi-ai facut pofta, asta o sa imi fac diseara, mersi pt. reteta :)

gaby's blog spunea...

Cu placere! te mai astept pe la mine.

vioricaghe spunea...

Gaby,chiar ca mi-ai incantat papilele cu aceasta reteta..mai sincer,iti spun ca mi s-a facut o foame de lup!promit sa incerc..pare usor de facut pt mine o gospodina la inceput de drum.Te pup si o sa-ti urmaresc blogul cu interes!

gaby's blog spunea...

@ vioricaghe bine ai venit! Ma bucur, ca te incanta blogul meu.Te mai astept!