luni, 9 noiembrie 2009

Leapsa Foto

Am primit pentru prima data Leapsa ,de la   Florena   si    Just me carora le  multumesc frumos ca s-au gandit si la mine .
Regulile sunt urmatoarele nu prea grele...trebuie sa postam o foto serioasa si una haioasa, apoi sa dam leapsa mai departe.
 As incepe cu o foto pe care eu o cred serioasa, este un cartier rezidential din Spania


.
Iar foto haioasa... m-am gandit la acesti delfini tot din Spania.

 Acum asteptand cu interes postarile lor ,dau leapsa :
diana
mononoke 
nicoleta

8 comentarii:

ñ¡¢ø£ëtå spunea...

Usoara leapsa ..credeam ca trebuie sa raspund la intrebari ..sau alte chestii!
Cred ca maine o pun si eu pe blog ;-D
Ciao!!

gaby's blog spunea...

si am am crezut la fel cand Florena m-a anuntat ca am leapsa, dar cand am vazut despre ce e vorba , mi-am dat seama ca nu e greu deloc. O zi buna si pupici!!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc pentru leapsa,
o preiau cat de curand,
azi-maine,
pup.

Just me spunea...

TI-AM DAT SI EU LEAPSA, DAR UITE CE DEJA O AVEAI:))))

gaby's blog spunea...

@ just me, nu-i nimic o fac si pe cea primita de la tine. oricum iti multumesc ca te-ai gandit si la mine.

florena's_cakes spunea...

Seara buna! O noua leapsa te asteapta la mine pe blog! Sa ai o seara frumoasa si linistita!

gaby's blog spunea...

Iti multumesc din nou Florena.Te pup!

José Ramón spunea...

Vă mulţumim pentru creativitate continuă şi de fotografii imaginaţia Jose Ramon bun venit.

Cu respect