sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Clatite de cartofi (hrenzele)

Reteta recomandata de sotul meu.
Absolut delicioase!
                                                                  
                                                                       Ai nevoie de:
1 kg cartofi
2 linguri faina
2 oua
usturoi
sare , piper

Mod de preparare:
Cartofii curatati se dau pe razatoarea mica. Se amesteca cu faina , ouale, si usturoiul dat tot pe razatoare.Se potriveste de sare si piper.
Intr-o tigaie se pune ulei ca pentru clatite , se ia o lingura din copozitia de cartofi se pune in tigaie si se intinde subtire dandu-i forma ovala. Se prajesc pe ambele parti..
Se pot servii calde cu iaurt sau cu friptura .
Pofta buna!

4 comentarii:

alialexa2006 spunea...

bune.....si eu fac dar cu ceapa...cu usturoi nu am incercat dar cred ca sunt delicioase....pupici

gaby's blog spunea...

Alina, am sa incerc si eu cu ceapa, m-ai facut curioasa! te pup!

maria mihalache spunea...

Si eu fac dar nu pun usturoi.........sunt delicioase.....voi incerca si cu usturou pentru ca imi place .
Pe curand!

gaby's blog spunea...

Maria, cand ai sa le faci si cu usturoi, sa imi spui si mie daca ti-au placut!
O zi buna!