marți, 19 ianuarie 2010

Leapsa fragedei pruncii



veronica m-a surprins in mod placut cu aceasta leapsa. Iti multumesc frumos!
Eu postez imagini cu printesele mele. Incep:

                   Gabriela                                                                        
Mami ,de ce ma pui cu nasul in iarba? Of , nasul sus imi face poza!

                                                                 eee, la Venetia
Si aici  ... ce e asta? e de mancare?

                                               La Sinaia, imi place noua mea papusa!

                                       Am onoarea sa probez noua masina. Hmm, nu e moale ca in patutul meu!                

                                                De Pasti , am o sedinta foto!

                                                              As merge la plimbare...
La Borsa  e super!


                                                       Plec fara tine! :) vezi ca nu te mai astept!





Cleopatra
Aici sunt micuta, nu stiu ce tine tati in mana sau e mami?

La botez ... nu stiam ce ma astepta parca as fi vrut sa dorm ,pana am aflat :)) o baita pe neasteptate!
Sunt vesela tocmai am venit de la o plimbarica!
si aici, sunt in vacanta!
 De Craciun ,astept sa vina ziua mea!
Tati, ma plimba cu masinuta si  imi place mult!


                                                     Aici cu sora mea...
 
                                                       Si cu tati!


Leapsa merge la toata lista mea de bloguri!





11 comentarii:

Veronica spunea...

Vai ce dragalasa e Cleo cu bady si papuceii aia rosii.
Simpartice foc amandoua. Si dragalase din cale afara. Iti vine sa le mananci pe amandou.
Bravo tie

alina spunea...

FRUMOASE....SA VA TRAIASCA SI SA VA BUCUATI DE ELE...PUPICI

diana spunea...

La inceput m-am derutat... credeam ca ai doar o fetita, seamana foarte bine una cu alta.Gaby sa-ti traiasca, sunt tare dragalase!

maria mihalache spunea...

Ce dulcete ,ce scumpe sunt amandoua..........sa va traiasca , sa fie sanatoase , sa va bucurati de ele.

gaby's blog spunea...

@ Veronica
@ Alina
va multumesc de urari ! o zi buna!

gaby's blog spunea...

Diana, intradevar seamana. Chiar si noi le mai confundam in pozele de cand sunt micute, noroc ca le difera culoarea ochilor. merci de urare!
te pup!

gaby's blog spunea...

Maria, multumesc de urari !
o zi buna!

stefi spunea...

Complimentissimi sono due creature meraviglioseee!!!!

gaby's blog spunea...

Grazie, Stefi!

Claudia-Maria spunea...

Gaby ce frumusete de fetite ai,sa-ti traisca,sa va lumineze viata, acuma am vazut comentariu tau la leapsa,pai copiezi poza,o pui apoi la tine pe blog si raspunzi la intrebarea Ce ne uneste,pe noi fetele de pe blogosfera,eu asa am facut :)) te tzuc.

gaby's blog spunea...

Claudia-Maria iti multumesc frumos de urari! Am sa pun la punct si leapsa de la tine. O saptamana frumoasa!