joi, 7 ianuarie 2010

leapsa

Am primit aceasta leapsa de la Liviu si am emotii!


Luaţi cartea ce mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.


Cartea de rugaciuni(o invat pe fiica mea o rugaciune) "...toate cele din launtrul meu sa binecuvinteze numele cel sfant al Lui"



Fără să verificaţi , cât e ora?

15:55



Verificaţi:

16:09



Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă):

Pantoloni de blug albastru si tricou roz



Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
blogul alinei, pe care o pup!




Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Televizorul. Fiica mea se uita la desene animate:)



Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?

Ieri, la cumparaturi.



Ce aţi visat ieri noapte?

Nu imi amintesc.



Când aţi râs ultima oară?

Acum 1 ora.



Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?

Un tablou, o masca din Venezia.



Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpăra prima dată?

Cred ca mi-as mai lua o masina si m-as muta.



Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Print si cersetor.



Ati văzut ceva ciudat azi?

nu.



Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Imi place.



Spune-ne ceva ce nu ştim încă?

nu imi vine nimic in minte.Sper sa se accepte:))



Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?

Pai, am fetite asa ca am sa le numesc Gabriela si Cleopatra.



Şi dacă ar fi băiat?

Razvan.



V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?

Da.



Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?

hmm... ca mi-a iertat pacatele si ca pot trece.



Dacă aţi putea schimba ceva în lume ce aţi schimba?

lumea toata, gandirea ,felul de a se comporta si diferentele sociale.



Vă place să dansaţi?

Da.



George Bush?

Nu stiu ce sa spun despre el, nu ma intereseaza.



Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

In viteza a cincea, pe Discovery.
 
Dau leapsa:alina, florena si viorica.

7 comentarii:

florena's cakes spunea...

Seara buna! Un Nou An mai bun, sanatate multa tie si celor dragi tie si tot ce-ti doresti sa ti se implineasca ;)

Multumesc frumos pt. leapsa, ma ocup de ea acum :D
Numai bine, te pup!

vioricaghe spunea...

Gaby,iti multumesc mult!te pup!

florena's cakes spunea...

Am revenit, de data asta cu un "premiu frumos" ce te asteapta pe blogul meu!
Numai bine!

adis spunea...

La Multzi Ani ! Aveti un premiu de ridicat de pe blogul inbucatariecutata.blogspot.com.

gaby's blog spunea...

multumesc frumos florena! o seara placuta!

gaby's blog spunea...

adis, La multi ani si tie! iti multumesc si de premiu.

gaby's blog spunea...

Viorica cu placere! te pup:))