marți, 2 martie 2010

leapsa


Am primit leapsa de la Viorica, te pup draga!

1. Cel mai de pret lucru: Familia mea

2)Cand sunt suparata: Ma gandesc la cauza supararii, in timp ce fac curatenie.

3)Cea mai frumoasa vacanta: la Venezia.

4)Cand vreau sa ma relaxez: Ascult muzica sau ma joc cu printesele mele.

5)Alte locuri unde as trai: Stiu si eu ...

6)Cea mai fericita a fost: ziua cand l-am cunoscut pe sotul meu.

7)Nu spun nu propunerii: de a ma plimba.

8)Ma feresc : de barfe.

9)Am emotii cand: vreau sa ii fac cuiva drag o surpriza.

10)Regret ca : nu reusesc sa fac tot ce imi propun.

11)Nu as renunta niciodata la : inventiile din bucatarie

12)Cei mai buni prieteni: parintii mei

13)Ma enervez cand : sunt prost inteleasa.

14)O zi perfecta: Mult timp petrecut cu familia.



Dau leapsa fetelor din lista mea de bloguri si cui vrea sa ne impartaseasca putin din gandirile si viata sa.

Niciun comentariu: