marți, 20 aprilie 2010

premii!!!

Am primit aceste premii de la just me si julie va multumesc frumos , va pup si scuze de intarzierea afisarii lor.
A, sa nu uit va multumesc inca o data ca ma rasfatati!
Acestea au fost premiile insa au si niste reguli!


1. SA POSTEZI PREMIUL 
2. SA SCRII DIN PARTEA CUI VIN
3. SA LE OFERI LA 12 BLOGURI
4. SA AFISEZI LINK-UL LOR
5. SA II ANUNTI PERSONAL
6. SA SCRIU 10 LUCRURI CARE-MI PLAC 



1. S-a facut!
2.Si asta!
3.
nico
viorica
diana
de zi cu zi
alina
medi
bucataria portocalie
dana
lore
micul
vegetarian-gustos-si-sanatos
totoro
4.Gata am terminat, le-am pus intr-o ordine oarecare!
5.Am sa fac si asta!
6.hmm...
Imi place sa gatesc , sa pictez, sa am grija de familia mea , sa citesc blogurile gospodinelor care le gasesc pe net :) si nu numai , sa ingrijesc flori  , sa calatoresc , sa ma plimb cu rolele , sa merg la cumparaturi , sa mananc ciocolata si sa am grija de mine :)) !

14 comentarii:

maria mihalache spunea...

Gaby, multumesc pentru premii, imi face o nespusa placere sa le primesc...............chiar daca le-am mai primit , nu pot sa nu amintesc ca si tu mi le-ai oferit.
Te pup si o seara buna !

Daniela spunea...

Multumesc ca te-ai gandit si la mine dar din lipsa de timp nu postez jocuri sau premii.

Apropo semanam foarte mult si mie imi place tot ce ai spus ca-ti place, numai ca eu cu rolele nu practic in schimb alerg 5 din 7 zile pe saptamana.

(Te rog sa nu te superi pentru premiu)
Te pup.

gaby's blog spunea...

Maria cu placere!
O zi buna!

gaby's blog spunea...

Daniela nu ma supar, mi s-a mai intamplat asa ca sunt obijnuita!
E de inteles iti ia ceva timp sa le afisezi si eu mai intarzii cu postarea lor.

Cred ca asemanarea vine si de la nume. Ma mai cheama si Daniela.
:))
Te pup

danna`s blog spunea...

Multumesc frumos Gaby pt premii...
O zi minunata!!
te pup..

Micul spunea...

Multumesc tare mult ca te-ai gandit la mine.Am mai primit premiile, dar editez postul si mentionez ca le-am primit si de la tine.Multumesc mult, si-ti doresc o zi minunata.

dian@ spunea...

Gaby iti multumesc pt premii,ma bucur ca te-ai gandit si la mine.. te rog nu te supara pe mine ca nu le mai public, am facut-o deja odata zilele trecute, am sa scriu ca le am si de la tine...pupici..

nicoleta spunea...

Multumesc pentru premii!
Si eu le-am mai primit si am raspuns si la intrebare. Te voi adauga si pe tine la postul respectiv ...ciao..o zi buna!

alialexa2006 spunea...

mersi mult pentru premii....am mai primit premiul dar o sa il postez si pe cel de la tine...multumesc din suflet...pupici

gaby's blog spunea...

*Danna cu placere!
o zi frumoasa iti doresc!

gaby's blog spunea...

*Micul, sigur!
O zi minunata!

gaby's blog spunea...

*Diana nu ma supar! de ce m-as supara?
Te pup!
Sa ai o zi minunata!

gaby's blog spunea...

*Nicoleta este ok!
Te pup si sa ai o zi frumoasa!

gaby's blog spunea...

Alina cu mare placere!Te pup .
o zi perfecta!