vineri, 9 aprilie 2010

premiu si provocare

Just me m-a premiat virtual pentru munca depusa!
Dar m-a si "Provocat" ! 
eee , nu e chiar greu  dar mai intai premiul:



Acum provocarea!


1. DACA AI UN SUPRANUME:
stiu si eu... nu cred ca am sau poate am si nu stiu! :)

2.UNDE TRAIESTI:
Romania, Otelu-Rosu

3.INALTIME:
1, 76 m

4.ONOMASTICA:
11. septembrie . 1990

5.OCUPATIE:
mamica si casnica

6.FRATI?
da, mai am doua surori si un frate

7.LIMBA MATERNA:
romana

8.LIMBI VORBITE:
romana si puntin din altele

9.COLECTII:
nu

10.NR LA PICIOR:
39

11.SCOALA:
liceu

12.MATERIA PREFERATA:
biologia


13.HOBBY:
pictura si gatitul

14.BANI DE BUZUNAR:
cat se poate :)


15.DORINTA:

 sa-mi cresc printesele fericite!

16.VISE:

sa am o familie fericita!

17.NUMAR NOROCOS
nu am!


18.AI VREA SA REVEZI:
Italia 


19.ANIMALE DE CASA:
un caine, Boby!





Dau premiul si provocarea:


Alexandrinei
Anastasiei
Danei
Dianei
vioricai

3 comentarii:

vioricaghe spunea...

Mi-ai facut o super surpriza,Gaby!iti multumesc mult!

Just me spunea...

gaby draga...asa tinerica esti?20 de ani?:)))sau vrei sa ne induci in eroare! :))

gaby's blog spunea...

Cum sa va induc in eroare?
Atat am, fara glume!
Stiu ca poate ti se pare ciudat , dar am 19 ani si un pic!
hi hi hi!
:) te pup!