duminică, 23 mai 2010

inghetata din ceai de fructe tropicale in bol de ciocolata



Ai nevoie de:

300 ml lapte
4 pliculete ceai de fructe tropicale
2 galbenusuri
150 g zahar
200 ml smantana dulce
zeama de la 1/2 lamaie

Mod de preparare:
Laptele se incalzeste apoi se pune ceaiul in el si se lasa la infuzat  10 minute.
Galbenusurile se bat spuma cu zaharul si zeama de lamaie pana devin albicioase apoi se pune laptele( fara pliculetele de ceai) si se fierb pe foc pana la topirea zahrului  si compozitia e putin ingrosata. Se lasa la racit.Cand e rece se incorporeaza smantana cu un tel.
Se da la congelator amestecand in ea din cand in cand, pentru 6-8 ore.

Am servit-o in bol de ciocolata.
Pofta buna!

10 comentarii:

mirela spunea...

Suna bine,cred ca este si delicioasa,am sa incerc.Duminica placuta!

Reka spunea...

este o idee geniala. felicitari :-)))).

maria mihalache spunea...

........si completez eu,arata si tare bine.
Duminica placuta!

Gabriela spunea...

Da,da trebuie sa fie si tare buna.Te asteapta premii la mine pe blog daca i-ti face placere te astept sa le ridici!

gaby's blog spunea...

Mirela sa-mi spui daca e placul tau!
O zi minunata!

gaby's blog spunea...

Reka merci!
Te pup o zi buna!

gaby's blog spunea...

Maria te pup.
o zi frumoasa!

gaby's blog spunea...

Gabriela multumesc, am sa vin dupa ele!
O zi frumoasa!

marrya spunea...

Mmmm suna delicios, o sa incerc si eu cu siguranta:* marilena_prica baga-ma in lista sa vb:* Pupici o zi buna

gaby's blog spunea...

Marrya cand ai sa o faci dai o fuga si pana la mine sa-mi spui daca ti-a placut!
te pup :)