miercuri, 19 mai 2010

orez cu legume



Pentru prima data am incercat sa fac o reteta ilustrata pas cu pas si marturisesc, am ceva emotii!
 Sper sa va placa :D 

Ai nevoie de:

2 cepe rosii
1 morcov
1 ardei verde
2 rosii
2 cana orez
2  cani supa de pui
1/2 cana vin alb
ulei de masline
sare, piper


Mod de preparare:

Ceapa am taiat-o solzisori si am prajit-o in  putin ulei de masline.
 
am adaugat morcovul taiat cubulete
ardeiul fasii

si rosiile cubulete.
apoi am condimentat cu sare ,piper si le-am mai prajit putin 

 am pus orezul


vinul,


Dupa cateva minute am pus si supa de pui.
Le-am amestecat bine si am lasat la fiert cca 15 min amestecand din cand in cand. Nu se lasa nesupravegheat!

Am mai pus sare dupa gust.

Acesta este finalul. Se poate servi simplu sau ca garnitura.



Pofta buna!

6 comentarii:

Gabriela spunea...

Foarte bun si foarte bine arata!Ceva asemanator am facut si eu,si stiu ca e bun!pup si o zi frumoasa!

Mihaela spunea...

Foarte frumoasa prezentarea!

clara spunea...

vaaaaai ce blog ai!
m-ai lasat cu gura deschisa...
trebuie sa le iau pe rand....

gaby's blog spunea...

Gabriela, multumesc!
te pup si sa ai o zi minunata !

gaby's blog spunea...

Mihaela multumesc!
o zi frumoasa!

gaby's blog spunea...

Clara te astept!
Pe curand!