luni, 10 mai 2010

prajitura energizanta



Este ideala pentru a incepe ziua perfecta, alaturi de o cafea!


Ai nevoie de:

Pentru blat:
180 g unt
200 g zahar
1 cana fulgi de porumb
1 cana biscuiti sfaramati
1/2 cana nuci coapte si tocate
40 g nuca de cocos
3 linguri cacao
2  linguri cappuccino
2 oua


Pentru crema:
150 g unt
200 g zahar pudra
2 galbenusuri
coaja de la o portocala
vanilie


Pentru glazura:
150 g ciocolata amaruie
50 ml smantana dulce


Mod de preparare: 

Blat: Untul se topeste la foc mic se ia de pe foc se adauga zaharul si se omogenizeaza. Se pun fulgii de porumb , biscuitii, nucile, nuca de cocos si ouale intregi apoi cacaua si cappuccino. Se amesteca bine toate ingredientele. Compozitia obtinuta se intinde uniform intr-o tava tapetat cu hartie de copt si se da la cuptor la foc mare pana se uniformizeaza (aprox.10 min.).
Cand e gata se scoate din cuptor si se lasa la racit.

Crema: Untul moale se spumeaza cu zaharul se adauga galbenusurile, coaja de portocala si vanilia.

Glazura: Ciocolata taiata bucati se topeste cu smantana si se lasa la racit.

Crema se intinde peste blat apoi glazura.


Pofta buna!

6 comentarii:

Reka spunea...

as bea o cafea cu tine si bine inteles sa savurez aceasta prajitura :-)))). felicitari :-)))).

alialexa2006 spunea...

buna prajiturica....usor de realizat...pupici si o seara buna

gaby's blog spunea...

Reka data viitoare te invit la o cafea!
merci frumos!
weekend minunat!

gaby's blog spunea...

alina te pup.
iti urez un sfarsit de saptamana minunat!

gaby's blog spunea...

si acum,
Boscodina(http://www.furnicuta-boscodina.com/)

mi-a lasat un comentariu pe care l-am respins din greseala :( oricum comentariul este acesta:

ai nevoie de o musca-n lapte? eu pic oricum :)

stii de campania"sfoara-n tara"? no , ca am ridicat-o si la rangul de campanie . esenta: gospodinele din blogosfera isi fac cadouri. Ce , cum , unde si cum gasesti pe blogul meu la categoria "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu bratele deschise. O zi superba si scuze pentru bruiaj :)

Boscodinuto scuze de respingerea comentariului am sa trec pe la tine sa vad si eu despre ce e vorba!
Te pup si sa ai un sfarsit de saptamana frumos!

Bucataria spunea...

Incepand cu data de 1 iunie 2010, Bucataria lui Tavi impreuna cu Angst si Jurnalul National organizeaza concursul culinar “Gateste cu Tavi”.

Mai multe amanunte pe http://www.all-food.ro/concurs/

Mi-ar face mare placere sa participi!

Tavi