marți, 1 iunie 2010

prajitura cu cacao




Ai nevoie de:

Pentru blat:

5 oua
1 cana si jumatate zahar
1/2  cana ulei
1 cana lapte
3 linguri cacao
15 linguri faina
1 praf de copt
un praf de sare
*cana mea are 200 ml 


Pentru crema:

1 ou
150 g zahar
4 linguri cacao
250 g unt

Pentru glazura:

200 g ciocolata topita

Mod de preparare:

Blatul:  Se separa ouale. Galbenusurile se freaca cu zaharul pana devin albe. Se pune uleiul , laptele , cacaua faina si praful de copt . Albusurile se bat spuma cu sarea  si se incorporeaza in compozitia anterioara . Se da la cuptor la foc mic .

Crema: Oul cu zaharul si cacaua  se fierb pe baie de abur pana se ingroasa. Se lasa la racit apoi se spumeaza cu unt.

Blatul racit se taie in doua si se umple cu crema apoi se intinde glazura.

Eu am taiat-o ca pe amandine sa-mi fie mai usor de servit.


Pofta buna!


8 comentarii:

maria mihalache spunea...

Seamana cu o amandina..........un deliciu.....bun si frumos.
Pe curand!

carmenush spunea...

Interesanta reteta!
O voi incerca.
Am intrat sa vad cui voi trimite cadoul si cum intru in posesia adresei :)

gaby's blog spunea...

Maria asa le-am dat eu forma sa-mi fie mai usor la servit.
Te pup si o zi buna iti urez!

gaby's blog spunea...

Carmenush m-ai luat prin surprindere!
Am vazut ca la profil ai o adresa de e-mail am sa-ti trimit acolo datele mele.
Sa-mi spui daca esti deacord!
o zi frumoasa!

carmenush spunea...

Gaby, sigur ca sunt de acord. Am foarte mari emotii in pregatirea surprizei. Am vazut ca ai si 2 printese. Sa-ti traiasca si sa fie sanatoase.

gaby's blog spunea...

multumesc frumos carmen !
am sa-ti trimit e-mail!

marrya spunea...

Delicios... Ai niste premii dragute pe blogul meu Pooop

gaby's blog spunea...

multumesc frumos marrya!
Am sa vin dupa ele.
o zi frumoasa!