vineri, 23 iulie 2010

Un chestionar placut



Azi am dat peste un blog frumos unde am gasit acest chestionar care bineinteles, la cat sunt de curioasa l-am citit ca la final sa vad regula :
Cine il citeste sa si raspunda  si am sa raspund pentru ca imi place!
L-am gasit pe blogul Irinei.










Zodia mea este: Fecioara

As vrea: sa fie totul perfect (ceea ce nu se poate)
Pastrez: calmul
Mi-as fi dorit: multe

Nu-mi place: barfa 
Ma tem: de singuratate
Aud: multa minciuna

Imi pare rau: ca nu reusesc sa fac tot ce imi propun
Imi place: vantul intr-o zi cu soare.
Nu sunt: rea
Dansez: cu iubi
Niciodata: nu imi las telefonul mobil acasa
Plang: uneori
Nu-s intotdeauna: la fel 
Nu-mi place la mine: ca prefer sa ocolesc obstacolele decat sa le infrunt

Sunt confuza: uneori in situatii necunoscute

Am nevoie: de iubire
Ar trebui: sa fiu mai ambitioasa
Daca eram un anotimp: as fi toamna - sa simt miros de struguri si vantul caldut ce adie 
Daca eram o luna: atunci eram  septembrie

Daca eram o zi a saptamanii: as fi fost vineri.

Daca eram o parte a zilei: as fi fost dimineata
Daca eram un animal marin: as fi fost un delfin
Daca eram un animal de uscat: as fi fost o vulpe
Daca eram o virtute: as fi fost dreptatea
Daca eram o planeta: as fi fost Marte

Daca eram un lichid: as fi fost apa 

Daca eram o piatra: as fi fost una pretioasa
Daca eram un metal: as fi fost aur
Daca eram o pasare: as fi fost vultur

Daca eram o planta: as fi fost un pin
Daca eram o stare a vremii: as fi fost ploaia
Daca eram un instrument: as fi fost o vioara
Daca eram un sentiment: as fi fost iubirea
Daca eram un cantec: ar trebui sa fiu de lauda pt Dumnezeu

Daca eram un film: as fi fost filmul vietii mele - o comedie

Daca eram un oras: eram unul mare, curat cu multa verdeata
Daca eram un gust: as fi fost dulce-picant
Daca eram o aroma: as fi fost vanilie
Daca eram o culoare: as fi fost albastru
Daca eram un material: as fi fost matase
Daca eram o parte a corpului: as fi fost mana
Daca eram un drog: as fi fost dragostea
Daca eram un accesoriu: un inel stralucitor
Daca eram o expresie a fetei: as fi fost o spranceana ridicata
Daca eram un personaj de desene animate: as fi fost Jerry
Daca eram o forma: as fi fost rotunda
Daca eram un numar: as fi fost 3
Daca eram o masina: as fi fost una sport
Daca eram o haina: as fi fost o rochita neagra eleganta

Regula este ca daca ai citit chestionarul trebuie sa raspunzi si tu la el... :)


Foto:Iony

Niciun comentariu: