luni, 9 august 2010

mâncare cu fasole verde



Ai nevoie de:

500 g fasole verde 
2 cepe
1 ardei
1 piept de pui
3 roșii
2 linguri pastă de tomate
usturoi
sare ,piper
ulei

Mod de preparare:
Fasolea se pune la fiert în apă cu sare.Ceapa se taie solzișori și se călește în ulei până devine transparentă apoi se adaugă ardeiul și pieptul de pui  tăiat fâșii.Când e prăjit se pun roșiile cubulețe .
Fasolea se scurge și se adaugă peste pieptul de pui . Se amestecă bine și se pune pasta de tomate .Se asezonează cu sare si piper.La final se adaugă usturoiul pisat.
Se servește caldă sau rece.

Poftă buna!

4 comentarii:

Bianca spunea...

Super gustoasa sigur!! Imi place fasolea, trebuie sa fac si eu.
Pup

gaby's blog spunea...

Bianca dacă ai să faci reteta mea să-mi spui dacă iți place!
o zi frumoasă! :)

sarah spunea...

mama mea facea mancare de fasole verde dar din cate imi aduc aminte nu era cu carne si parca punea usturoi.arata foarte bine fasolea facuta de tine.pupici tie si micutelor printese

gaby's blog spunea...

pupici si tie sarah !
usturoi am pus si eu .
de carne... am mai facut si fara carne dar de data asta am pus putina de pui ,preferata fetitelor mele.