sâmbătă, 21 august 2010

prăjitură "turtă dulce"



O variantă mai ușoară să faci turtă dulce!

Ai nevoie de:
6 linguri miere
4 linguri zahăr
200 ml lapte
100 g unt
450 g făină
1 lingurită praf de copt
1 ou
scorțișoară, cuișoare

Mod de preparare:

Mierea, zahărul ,laptele și untul se pun la fiert. Când acestea s-au topit se pun peste făina amestecată cu praful de copt scorțișoara , cuișoarele si oul. Se amestecă bine și se dau la cuptor la foc potrivit spre mic într-o formă tapetată.
Când e gata se pudrează cu zahăr.



Poftă bună!

7 comentarii:

Bianca spunea...

Ce bine arata!!!
Forma asta cica se numeste guguluf:) Am invatat si eu de la altele:))
Weekend placut
Pup

kadiavsdutzu spunea...

hmm, turta dulce! Imi place la nebunie, dar n-am incercat pana acum sa fac eu.

gaby's blog spunea...

Bianca merci de informație!
Eu am numit-o prăjitură pentru că se poate face în orice formă nu neapărat așa.
un sfârșit de săptămână minunat!
te pup!

gaby's blog spunea...

Kadia poți încerca acum!
un sfârșit de săptămână frumos îți urez!

giulia pignatelli spunea...

Gabriela!!! Ma qui è tutto bello!!! il dolce è una meraviglia, ma le tue bambineeee.... brava. mi aggiungo agli amici così posso seguirti sempre!!

gaby's blog spunea...

Giulia grazie. Sei dolce! Grazie per la visione di me! Kisses

retete-bune spunea...

buna gaby, daca vrei sa facem un schimb de linkuri te rog lasa-mi un comentariu pe blogul meu <a href="http://retete-bune.net> www.retete-bune.net</a>