sâmbătă, 11 septembrie 2010

La multi ani mie!


Pentru aniversarea mea de azi ,am făcut altceva în locul clasicului tort.
Pot să spun că acest desert e delicios!
Mingiuțe din aluat de ecler , umplute cu cremă de patiserie și date prin zahăr caramel.


35 de comentarii:

Cristina Cristea spunea...

La multi ani!!!!!! Desertul arata delicios! Yum yum!

gaby's blog spunea...

Mulțumesc frumos Cristina!

danna`s blog spunea...

La Multi Ani,Gaby..Multa sanatate,fericire si impliniri alaturi de cei dragi!

gaby's blog spunea...

Mulțumesc din suflet Danna!

alialexa2006 spunea...

La multi ani!....sanatate, fericire si sa te bucuri de familia frumoasa pe care o ai...pupici

gaby's blog spunea...

multumesc frumos Alina!
te pup :)

giulia pignatelli spunea...

ciao e brava!!

judy spunea...

La multi ani fericiti!!!!

Bianca spunea...

La multi ani fericiti!!!! Multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi.
Desertul arata bestial.
Te pup

Sara & Miki spunea...

La multi ani!... sanatate si multa fericire langa cei dragi.

giovanna spunea...

arata super!!!!
la multi ani!

gaby's blog spunea...

VĂ MULȚUMESC DIN TOT SUFLETUL MEU LA TOATE!
SUNTEȚI FOARTE DRAGUȚE ȘI NU MĂ AȘTEPTAM LA ATÂTEA URĂRI!
V-AM PUPAT !

vioricaghe spunea...

La multi,multi,muuuuulti ani!
Sa ramai mereu la fel de frumoasa!:)

marrya spunea...

La multi ani sanatosi! Foarte frumos"tortul" si cred ca si tare delicios:)

Carmen spunea...

La Multi Ani!multa,multa fericire,sanatate si impliniri!
...si ce Croquembouche reusit,yummy!xxx

mirela spunea...

La multi ani draga Gaby,ti-a iesit foarte frumos,vreau sa-l fac si eu ,am vazut aranjamentul pe euforia la emisiunea culinara,dar am curiozitatea cum se rontaie cand se intareste zaharul caramel,m-am gandit ca o sa fie cam tare ce zici?nu merge cu niste unt amestecat?Pupici!!!!

Reka spunea...

La mUlti Ani, sa ti se implineasca toate visele !!!! Desertul tau arata perfect, felicitari pentru idee. Daca mai ai, imi trimiti si mie? :-)))).

Evelina spunea...

LA MULTI ANI cu sanatate si impliniri!

maria mihalache spunea...

LA MULTI ANI!
Excelenta idee....felicitari!

Iulia Senacico spunea...

La multi ani!!!!!!!!!!!

gaby's blog spunea...

MULȚUMESC DIN TOATĂ INIMA PENTRU URALE ȘI GÂNDURI BUNE! NU MĂ AȘTEPTAM! SUNTEȚI FOARTE DRAGUȚE!

gaby's blog spunea...

Viorica drăguță ca deobicei!
te pup!

gaby's blog spunea...

Marrya chiar este delicios și merită încercat!
Pupici!

gaby's blog spunea...

*Carmen merci , uite ca am aflat si cum se cheama!
te pup!

gaby's blog spunea...

*Mirela și eu tot acolo am văzut , am înțeles că e de origine franceză sau mă rog... ca și tine am avut aceiași părere.Bineînțeles că la început zahărul caramel a fost tare dar daca il lași câteva ore incepe să se inmoaie și același e procesul orice i-ai face chiar dacă il ți in frigider.Așa că se poate mânca fără probleme!
Chiar e delicios ușor crocant cu crema fină...
te pup!

gaby's blog spunea...

Reka iți trimit doar e ziua mea, nu?
Le-ai primit?
pup :)

gaby's blog spunea...

EVELINA , MARIA , IULIA vă mulțumesc incă o dată si vă pup!

geta spunea...

la multi ani!frumoasa idee!

Miha spunea...

La multi ani! Cu sanatate si impliniri!

judy spunea...

Te astept la mine.....ai un premiu dragut!!!

gaby's blog spunea...

Geta și Miha vă mulțumesc frumos!

gaby's blog spunea...

judy am să vin!
merci :)

Iulia spunea...

La multi ani cu intarziere!
Croquembouche-ul tau arata minunat! Felicitari!

Anonim spunea...

La multi ani cu intirziere, dar din inima. Acum am descoperit tortul, asa ca intirzierea e scuzabila. L-am facut si eu pentru sotul meu. Bunnn si bine apreciat. Pup, Nina

gaby's blog spunea...

Iulia si Nina va multumesc si de urare si pentru aprecieri!
va pup :)