sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Decorațiuni de Crăciun făcute acasă

Deny's spunea că pe blogurile românești nu a găsit  lumea ocupată cu Sărbătorile și că e multă tristețe.

Uite  Deny's că eu mă ocup cu decorațiunile făcute acasă.


Am făcut cadouri.
Nu ai nevoie decât de  cuburi de polistiren, lipici, folie pentru ambalat cadouri, lipici și "ața" de legat cadoul.







Ciorăpei din hârtie mai mici și mai mari.

Șablonul salvat în calculator desenat după preferințe , scos la imprimantă se decupează și față și spatele apoi se cos cu ață cele două bucăți.




Îngerași tot din hârtie.

Șablonul la fel salvat , desenat decupat dupa linii și cele punctate ,se unesc aripile în spate.

 
Și fulgi.



Aici sunt șabloanele pentru îngerași și ciorapi.



5 comentarii:

Bianca spunea...

Foarte frumoase aceste decoratiuni. Of..deja vine Craciunul? Din nou??? Si mai trece un an....of;(

denisia spunea...

Super... multumesc pentru idei...
o sa incerc si eu... imi place mult

Gabriela spunea...

foarte frumoase,abia astept craciunul!pupicei!

boscodina spunea...

Cand ai scris ultima oara de mana? Cand ai scris ultima oara o poveste? Scrie cu noi povestea de Craciun :)

gaby's blog spunea...

*Bianca eu abia astept Craciunul!

*Denisia ma bucur tare mult ca iti plac!

*Gabriela ma bucur!

*Boscodino sa sti ca m-am speriat cand am vazut comentariul!
Am crezut ca am scris gresit pe undeva sau nu m-am exprimat corect.
Am sa vin sa vad despre ce e vorba.

O zi minunata tuturor!