luni, 17 ianuarie 2011

Stafeta prieteniei


   
Am primit Ștafeta prieteniei de la Ochii verzi pe la Crăciun și abia acum am reușit să o postez.
Îmi cer mii de scuze și iți mulțumesc frumos!

1. Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
Polițistă, nu știu motivul, așa îmi doream!
2. Care erau desenele animate preferate ?
Sailor  moon.
3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Toate au fost frumoase dar cea mai cea a fost când  soțul meu m-a dus la Veneția.
4. Ce jocuri preferate aveati ?
Ascunsa, baba oarba, șotron.
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Cred că am reușit tot ce-mi doream.
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Gimnastica.
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Andree.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Știu și eu... toate au fost frumoase și am primit ce am cerut.

Ofer ștafeta prieteniei tuturor! 
 

Niciun comentariu: