vineri, 11 februarie 2011

La mulți ani Gabriela!




La mulți ani puiuțul meu să ai noroc sănătate și fericire!

A fost ziua Găbiței !
I-am preparat un tort exact așa cum a vrut ea.
Inimioară, cu blat alb cu fulgi de ciocolată  și blat cu cacao. Jeleu cu cireșe , umplut și îmbrăcat cu frișcă.
A fost delicios , s-a terminat imediat!


Ai nevoie de:

blat de tort simplu din 6 ouă  în care am adăugat 100 g ciocolată dată pe răzătoare
blat de tort cu cacao din 6 ouă
suc de cireșe
2 pliculețe cu gelatină
cireșe din compot
frișcă

Mod de preparare:


Din gelatină și suc de cireșe am preparat un jeleu  după intrucțiunile de pe plic.
Într-o tavă tapetată cu folie alimentară am așezat cireșe din compot fără sâmburi  iar peste ele am pus gelatina. Am lăsat peste noapte.

Blaturile de tort le-am copt separat într-o formă inimioră. După ce s-au răcit le-am tăiat în două foi.
Am bătut  spumă frișca.

Am  însiropat blaturile cu suc de cireșe le-am umplut cu frișcă alternând  culorile. În mijloc am pus jeleul cu cireșe. L-am îmbrăcat cu frișcă.
A fost foarte bun! Îi țin minte gustul și acum :D  01.03.2012 





Poftă bună !





14 comentarii:

MIMI spunea...

mmmm,delicios tortul!La multi ani printesa mica,sa cresti mare si sa fii sanatoasa!

Bianca spunea...

La multi ani fiicei tale!!!! Multa sanatate si fericire ii doresc.
Pupici

gaby's blog spunea...

Vă mulțumesc frumos pentru urări !
O zi frumoasă vă doresc!

dya spunea...

arata minunat!La multi ani si din partea mea:)

gaby's blog spunea...

merci Dya! :)

nicoleta spunea...

La multi ani, sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii!
Superb tortul ,felicitari!

Cristina spunea...

La multi ani printesa frumosa :*
Sa cresti mare si sa ai o viata lispita de griji :)

Gabriela spunea...

La multi ani fetitei tale,multa,multa sanatate,noroc si sa va aduca numai bucurii!pupici atat micutei sarbatorite cat si mammicutei!

janet spunea...

La multi ani ,puiului tau!Sa fie sanatos si iubit!
Minunat tortul!
O seara buna!

gaby's blog spunea...

Nicoleta, Cristina , Gabriela, Janet multumesc din suflet pentru urari si aprecieri!
Sa aveti o zi minunata!

ochi_verzi spunea...

La multi ani!
Sa fie sanatoasa si fericita!

Anonim spunea...

buna arata tare bine tortu ai retete minuate te rog pui reteta multa sanatate intrgi familii multsucces

gaby's blog spunea...

Anonim sper sa-ti placa! Sa ai o primavara frumoasa!

Anonim spunea...

multumesc fff de frumos ai retete de nota 10 iti doresc mult succes in continuare