luni, 28 martie 2011

cocktail fructe de mare



Ne plac mult fructele de mare!
Însă eu le prepar doar în două moduri.
Cu  paste și crocante.

Aici am pregătit un cocktail de fructe de mare ,crocante.

Ai nevoie de:
fructe de mare
sare
făină
ulei pentru prăjit.

Mod de preparare:

Fructele de mare dezghețate se pun într-un vas( preferabil o sită ) și se pune făină și sare peste ele. Se agită vasul până când fructele nu se mai lipesc unele de altele.
Se scot din făină și se pun în ulei încins și se prăjesc câteva minute. Nu foarte mult!
Se servesc cu lămâie.

Poftă bună!


5 comentarii:

modniza spunea...

mersi,Gabitza,si mie imi plac foarte mult.pup

gaby's blog spunea...

Ma bucur Modniza!
o zi frumoasa!

Reka spunea...

Si mie imi plac mult, dar n-am de unde sa cumpar :-(. In Italia am mancat si mi-a placut foarte mult.

gaby's blog spunea...

Reka eu le cumpar de la supermarket.
Bineînteles ca nu au acelasi gust ca in Italia dar sunt bune.
O zi frumoasa!

Games Online spunea...

I did not know that you can find so many Games Online
only in one website and to be more precisely AllGamesOnline.Org
I do not know if i have so much time so i can play them all , but certainly
i am gonna play all the Adventure Games Online