duminică, 27 martie 2011

prăjitură cu piure de castane



Ai nevoie de:

Pentru blat:
6 ouă
8 linguri zahăr
2 linguri cacao
6 linguri făină
1 linguriță praf de copt


Pentru cremă:
budincă de vanilie preparată după instrucțiunile de pe 1 plic
250 g piure de castane
100 g unt
frișcă

Mod de preparare:

Blatul: Ouăle se separă.Albușurile se bat spumă tare cu zahărul adăugat treptat. Se adaugă gălbenușurile, făna cernută cu cacaua și praful de copt. Compoziția obținută se coace într-o tavă tapetată , la foc potrivit.

În budinca preparată răcită se adaugă piureul de castane , untul și se mixează bine.

Asamblare: Peste blat se pune crema cu piure de castane apoi frișcă  și se ornează cu ciocolată.

Poftă bună! 

                                                                                                                         M-am inspirat de aici !

9 comentarii:

Alexandrina spunea...

Interesanta reteta!

gaby's blog spunea...

merci Alexandrina!

Evelina spunea...

Imi place in "bucataria" ta...si ai un premiu la mine pe blog.
Succes si numai bucurii pentru tine!

Daniela spunea...

Bune dulciurile cu castane... sint innebunita dupa ele, asa ca iau si eu o feliuta, chiar daca e virtuala... Pupici !

gaby's blog spunea...

multumesc frumos Evelina.
Daniela chiar te rog!
Pofta buna!
va pup numai bine!

Bianca spunea...

Super faina reteta!! Am sa o salvez si eu ca sotului meu ii place mult pireul de castane.
Pupici

violette spunea...

Arata grozav...cu siguranta delicioasa!

o zi minunata!

gaby's blog spunea...

Bianca m abucur ca iti place reteta mea! Te pup si eu!

Violette merci frumos pentru aprecieri!
O zi minunata!

Liana10 spunea...

Tare bine arata prajitura, trebuie incercata ca mi-s fan piure de castane ;-)