duminică, 17 aprilie 2011

tort de Florii


Vreau să vă urez să aveți parte de o zi minunată!

Tortul meu de Florii este unul simplu.
 Are blat cu migdale, cremă cu ciocolată și decorat cu migdale.

Ai nevoie de:

Pentru blat:
8 ouă
10 linguri zahăr
10 linguri făină
1 linguriță praf de copt
100 g migdale măcinate

Pentru cremă:
500 ml frișcă
200 g ciocolată amăruie
50 grame zahăr pudră

Pentru ornat :
jumătăți de migdale decojite
ciocolată topită


Mod de preparare:

Blatul. Ouăle se separă.Albușurile se bat spumă tare cu zahărul adaugat treptat. Se adaugă galbenușurile, făina cernută cu praful de copt și migdalele măcinate. Compoziția obținută se pune într-o formă tapetată și se coace în cuptorul încins.

Crema. Frișca se  bate cu zahărul pudră și se adaugă ciocolata topită.

Asamblare: Se taie blatul (eu l-am tăiat în patru felii) și se umple tortul cu cremă apoi se îmbracă în aceiași cremă și se ornează cu ciocolată topită și migdale.




Poftă bună!

5 comentarii:

Alexandrina spunea...

E superb tortuletul!
Duminica placuta!

gaby's blog spunea...

merci Alexandrina!

Reka spunea...

Arata perfect tortul, imi place mult. Imi floricelele tale !!!! O duminica frumoasa iti doresc!!!!

gaby_d spunea...

Ce frumos arata!

gaby's blog spunea...

Reka , Gaby va multumesc de aprecieri!
o seara frumoasa!