miercuri, 22 iunie 2011

prăjitură cu cireșe



La îndemnul Alinei , am să particip și eu la provocarea "Dulce Românie" , provocare găzduită luna aceasta de Antonina. Ea a ales ca ingrediente cireșele și menta. Iată că m-am nimerit și eu cu Prăjitura cu cireșe. 

Ai nevoie de:

4 ouă
6 linguri zahăr
1 cană cu cireșe mărunțite 
1 linguriță praf de copt
8 linguri făină
50 g unt

Mod de preparare:

Ouăle se separă.Albușurile se bat spumă cu zahărul adăugat treptat. Se pun gălbenușurile, cireșele cu tot cu suc , untul topit și făina cernută cu praful de copt. Se amestecă ușor și se pune compoziția în tava tapetată la foc potrivit. Când e gata se pudrează cu zahăr.

Poftă bună!

7 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Provocarea lunii iunie "Dulce Romanie" e gazduita de Antonina pe blogul ei si are ca ingredient si ciresele, de aia m-am gandit ca poate vrei sa participi :) arata foarte gustoasa prajitura!

gaby's blog spunea...

ba da sigur ca vreau!
daca stiam de provocare pregateam si eu altceva ,nu o simpla prajitura.
am sa editez postarea , merci ca m-ai anuntat! o zi buna!

sarah spunea...

super faina prajitura!!!in alta ordine de idei vreau sa iti multumesc din tot sufletul pentru sfatul cu privire la Google Chrome.te pup cu drag

Dulcegarii culinare spunea...

Multumesc tare mult pentru participare.. Ma bucur ca ti-am 'cunoscut' blogul prin intermediul Alinei.. caruia nu pot decat sa-i multumesc.. O reteta excelenta, de vara.. iar ingredientele exact pe placut provocarii!! pupici si o zi frumoasa

gaby's blog spunea...

Merci Sarah, ma bucur ca am putut sa-ti fiu de folos! Sa ai o zi frumoasa!

Antonia si eu ma bucur ca ti-am cunoscut blogul! Imi face placere sa particip la provocare. O zi frumoasa si tie, te pup!

Antonina S. spunea...

Gaby astept poza pe mail.. dulcegarii.culinare@yahoo.com

O seara faina

prajitura cu cirese spunea...

Foarte buna retete si de asemenea usor de preparat. Multumesc mult.