vineri, 3 iunie 2011

ruladă cu dulceată de căpșune și ciocolată


Bine v-am regăsit! 
A trecut mai bine de o lună de când nu am mai scris și imi era oarecum dor de voi!

Vă întâmpin cu o ruladă delicioasă!

Ai nevoie de:

Pentru blat:
7 ouă
9 linguri zahăr
40 g amidon
1 lingură cacao
4 linguri făină
1 linguriță praf de copt

Pentru umplut:
Dulceață de căpșune făcută acasă

Pentru glazură:
100 g ciocolată cu lapte


Mod de preparare:

Blatul: Ouăle se separă. Albușurile se bat spumă tare cu zahărul adăugat treptat. Se adaugă gălbenușurile si ingredientele uscate cernute împreună. Compoziția obținută se coace în tava tapetată la foc mediu. Când e gata se ruleză într-un prosop umed presărat cu zahăr și se lasă la răcit.
Când e rece blatul se  dezrulează , se întinde dulceața și se rulează înapoi. 
Se glazurează cu ciocolată  topită și se ornează după preferințe.

Poftă bună!



2 comentarii:

Lia spunea...

Vai fata mea ce reveire ciocolatoasa !
Chiar daca tie ti-a fost "oarecum " dor de noi,eu te
pup pe obrajori.
Muah!Muah ! :)

gaby's blog spunea...

merci Lia!
Spun ca mi-a fost oarecum dor de voi pentru ca desi nu va cunosc personal pe niciuna dintre voi , totusi v-am simtit lipsa!
Te pup si eu ! Sa ai o zi minunata!