luni, 18 iulie 2011

desert Hello Kitty pentru copii



Foarte mult s-au mai bucurat fetițele mele care după ce s-au trezit au văzut pe masă pe Hello Kitty! Mai ales Cleo care este foarte "îndrăgostită" de personaj. Dacă mergem prin magazine cu hăinuțe pentru copii aș vrea să o vedeți cu umerașele cu tricouri , maieuri  , papuci, jucarii mai nou și-a luat și hârtie igienică și visează și la o umbrelă tot cu Hello Kitty!  Cleuța mea  ... Găbița în schimb aleargă după ochelari de soare , jucării de prințese și hăinuțe mai mult rochițe frumoase , cărți și creioane.
Dar să revenim. Am făcut desertul cu:

gris
1 cană cu lapte
50 gr unt
zahăr
ciocolată

Mod de preparare: 

Compoziția blatului de tort am pus-o într-o tava mare cât cuptorul și am copt-o. Apoi am decupat-o în formă de Hello Kitty. Cum cu ce? Fie decupați un carton și tăiați cu cuțitul blatul, fie faceți ca mine am spălat forma de jucat în nisip (că și de-astea și-au luat fetițele mele :D ) si am decupat ușor cu ea! Să nu râdeți! Dar nu am mai avut timp și chef să caut pe internet să desenez(scos la imprimantă) decupat... mai simplu cum am făcut eu!  Buuun! Am pus dulceață de căpșune pe o bucată de blat si am pus peste ea altă bucată.
Laptele l-am pus la fiert.Am pus gris până s-a îngroșat și am îndulcit după gust. Am lăsat să se răcească și am pus și untul. Am îmbrăcat pe Hello Kitty în această cremă de gris și i-am făcut nasul din dulceață și fundița din dulceată amestecată cu cremă ,ochii și mustața din ciocolată. 
Au ieșit  4 de astfel de deserturi și au fost delicioase !

Poftă bună!


9 comentarii:

sarah spunea...

vai,vai ce draguta e.o sa incerc un tort hello kitty dupa modelul tau.pupicei

gaby's blog spunea...

merci sarah! Te pup :-*

TeoBucatar spunea...

Dragut pisicila ai facut!

Miha spunea...

Cred ca si fii-mea ar fi super incantata de un astfel de tort! Fii-miu mai putin... ca e tort de fete. :)))

Mirela spunea...

Cred ca le va placea si termitelor mele acest tortulet.

Adela Zilahi spunea...

Foarte dragut tortul si foarte bun! Adorabile fetele! O seara placuta!

gaby's blog spunea...

Teo merci!
Miha cu siguranta!
Mirela precis le v-a placea!
Adela merci frumos!
Va pup sa aveti o zi minunata!

Dorina spunea...

Pitica e mea e mare amatoare de Hello Kitty .Interesant modul de a o imbraca in gris .

gaby's blog spunea...

Dorina imi dau seama ce inseamna sa fie amatoare :) pai l-am facut pentru copii! sa ai o zi frumoasa!