sâmbătă, 30 iulie 2011

fructe în coș de pepene galben


Aromat și gustos!

Ai nevoie de:

pepene galben
kiwi
măr
piersici
struguri
și orice alte fructe vreți !

Pentru sirop:
miezul pepenelui
2 linguri zahăr
2 linguri apă
esență de rom(optional)


Mod de preparare:

Am tăiat pepenele pe jumatate și i-am scos semințele apoi i-am scos și puțin din miez cu o lingură. L-am umplut cu fructe tăiate după preferințe. Miezul pepenelui(doar de la jumătate) l-am taiat mărunt și l-am fiert cu 2 linguri zahăr și 2 linguri apă. Am fiert bine până a devenit un sirop și am pus rom. Am pus siropul peste fructe și am servit!

Poftă bună!

11 comentarii:

Antonina spunea...

Sunt fara cuvinte !! arata fenomenal de bine ! ce culori.. ce parfum!! Minunat !!

gaby's blog spunea...

Antonina nu ma flata! la ce minunatii faci tu... merci frumos! pupici!

TeoBucatar spunea...

Super aranjamentul,Gaby!O zi buna!

TeoBucatar spunea...

Arata super aranjamentul,Gaby!Cred ca asa ar manca si fata mea fructe!

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Multumesc mult ca te-ai alaturat la mine.Te astept si de acum sa comentezi.o zi buna sa ai.

maya spunea...

Foarte frumos aranjamentul!Mi-as înfige coltii în frutele tale :D

Alexandrina spunea...

Foarte frumos aranjamentul!

gaby's blog spunea...

Dia cu placere!
Maya merci frumos!
Alexandrina merci!
Sa aveti o seara frumoasa!

gaby's blog spunea...

Teo merci,sigur o sa-i placa si fetitei tale! o seara frumoasa!

fantezie in bucatarie spunea...

sunt doua lucruri pe care le ador inghetata si piersicile, deci e un desert perfect pentru mine!!! felicitari!!:)))

fantezie in bucatarie spunea...

scuze comentariul era pentru inghetata cu piersici :))