joi, 21 iulie 2011

prăjitură cu mere și nucșoară

O prăjitură aromată și gustoasă!

Ai nevoie de:
5 ouă mari
8 linguri zahăr brun
(se poate folosi și din cel normal)
8 linguri făină
1 linguriță praf de copt
3 mere mai mari
zahăr brun(aici neapărat din acesta!)
nucșoară
suc de lămâie

Mod de preparare:
 Începem cu merele. Se curăță de coajă și se taie feliuțe. Se fierb în apă cu suc de lămâie până când acestea devin moi.Se scurg de apă și se lasă să se răcească în strecurătoare.
Ouăle se separă. Albușurile se bat spumă tare cu zahărul adăugat treptat. Încorporați gălbenușurile și făina cernută cu praful de copt( eu am uitat de el, așadar merge și fără!)  adăugată tot treptat. Compoziția obținută se pune în tava tapetată iar deasupra se pun merele răcite. Presărați zahăr brun din abundență și nucșoară. Coaceți la foc potrivit până trece testul cu scobitoarea. 

 Poftă bună!

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Faina si interesanta,Gaby!

sarah spunea...

imi plac tare mult prajiturile cu mar.cumva imi amintesc de copilarie.arata tare bine.pupicei

Adela Zilahi spunea...

Arata tare delicioasa aceasta prajitura, in combinatie cu nucsoara nu am mancat!

Miha spunea...

Faina ideea cu nucsoara! Cred ca ii da o aroma deosebita!

gaby's blog spunea...

Teo merci!
Sarah si mie imi plec foarte mult merele si orice praji' care are mere!
Adela este buna cu nucsoara!
Miha chiar are o aroma deosebita!
va pup , sa aveti o noapte frumoasa!

Alexandrina spunea...

Foarte frumoasa e prajitura ta!