sâmbătă, 9 iulie 2011

salată de fenicul cu țelină



Recunosc că nu prea sunt (mai bine spus  "nu eram") prietenă cu feniculul, în schimb cu țelina mă înțeleg bine,bine! De fiecare dată când treceam pe lângă fenicul prin magazin mă uitam la el arată fantastic însă mirosul mă trimitea la plimbare .
Aseară am zis, gata! L-am luat și l-am pus în coș, că doar sunt o fată deschisă  provocarilor și o să fiu prietenă și cu feniculul, frumosul de el!

Am început încet cu o salată în care am pus-o și pe prietena mea țelina.

Ai nevoie de:

Fenicul
țelină tijă verde
suc de lămâie
sare, piper

Mod de preparare:

Am tăiat feniculul fideluță mai groasă iar țelina feliuțe frumoase. Le-am aranjat pe farfurie am stors lămâie și am pus sare și piper. Apoi am servit salata. 
Defapt acum o servesc , sper că nu am mâncat și vre-o literă din text :))

Poftă bună!

2 comentarii:

sarah spunea...

n-am papat asa ceva asa ca astept de la tine opinii.cum e?ti-a placut?
pupic

gaby's blog spunea...

sarah, este buna! daca treci peste mirosul un pic neobujnuit , care tie s-ar putea sa-ti placa, (nu are si gust cum miroase) o sa iubesti feniculul.
In rest salata are un miros fresh de vara e buna ,buna!
TE PUP!