sâmbătă, 2 iulie 2011

salată de pătrunjel cu roșii cherry


Salata mea preferată! O fac de fiecare dată când am ocazia. Este foarte bună și sănătoasă!
Eu o savurez simplă, cum zice iubi meu , nu-i stric gustul cu altceva!

Ai nevoie de:

1 legătură de pătrunjel proaspăt
roșii cherry
ulei de măsline
suc de lămâie
sare,piper

Mod de preparare:

Frunzele de pătrunjel se spală și se toacă mărunt. Roșiile se taie în patru. Se amestecă bine roșiile cu pătrunjelul și se pune sare, piper ,suc de lămâie amestecat cu ulei de măsline, după gustul fiecăruia.
Se poate servii simplă așa cum e sau alături de carne la grătar ca pe orice salată.

Poftă bună! 

3 comentarii:

Dulcegarii culinare spunea...

Foarte buna ! prima data am mancat-o in Grecia.. de atunci o indragesc din ce in ce mai mult ! usoara si sanatoasa ! pupici

sarah spunea...

cred ca e foarte buna.aroma patrunjelului se potriveste cu gustul rosiilor.pupicei

gaby's blog spunea...

Antonina, eu mi-am facut prima data o salata de patrunjel, inainte de examenul de capacitate(cls. a VIII-a)
imi spusese sora mea ca patrunjelul stimuleaza memoria si eu am mancaaat ca sa tin bine minte materia :D , precis m-a si ajutat muuult :))
de atunci o fac mereu.Imi place mult, mult! te pup!

Sarah daca nu ai mai mancat , s-ar putea sa nu-ti placa din prima, dar apoi ai sa te trezesti ca ai manca putina salata cu patrujel. Iti ramane gustul in minte! Cel putin asa-i la mine! pupici!