vineri, 15 iulie 2011

supă cremă de legume cu carne de curcan


O supă gustoasă!

Ai nevoie:
1 ceapă
2 morcovi
1 dovlecel
3 cartofi potriviți
telină
ardei
carne de curcan
(de care vreți, piept ,pulpe sau aripi de curcan)
ulei de măsline
sare,piper
iaurt sau smântână

Mod de preparare:

Ceapă tăiată mărunt se pune în puțin ulei de măsline ,la prăjit. Se adaugă morcovii tăiați rondele, ardeiul tăiat mărunt, cartofii cubulețe, telină și dovlecelul. Amestecați legumele și puneți carnea. Lăsați câteva minute și adăugați apă cât să le acopere. Fierbeți la foc potrivit. După ce carnea e fiartă o scoateți și o tăiați bucățele.  Supa de legume se pasează și o amestecați cu iaurt sau smântână.Potriviți de sare și piper.  
Serviți supa cremă cu bucățele de carne.

Poftă bună!

5 comentarii:

Antonina spunea...

lovely lovely supa!!

sarah spunea...

ciorba mea de perisoare a fost ultima supa/ciorba preparata.cred ca e cazul sa facem o supa si asta arata grozav.n-am carne de curcan,cred ca pana la urma pun puiul cel de toate zilele desi am citit la Maya un articol horror despre pui.pupicei

gaby's blog spunea...

Antonina ma bucur! pupici:)

Sarah sigur ca e bun! Ce articol ai citit? Poti sa-mi dai un link? te pup!

Lia spunea...

Vreau si eu o portie !

gaby's blog spunea...

Sigur Lia data viitoare cand am sa mai fac te invit (poate faci tu intretimp) pana atunci te invit la o portir virtuala! o zi frumoasa!