duminică, 11 septembrie 2011

Am revenit și La mulți ani mie!!!

Ei dragele mele să știți că am avut o lună  și ceva foarte încărcată!
Mi-a fost dor de blog, de voi , cu toate că recunosc nu m-am putut abține și am mai aruncat câte un ochi din când în când la ce ați mai făcut!
Să nu aveți impresia că am stat degeaba!! Nuuu ! 
Zilele trecute am făcut un tort pentru o verișoară am lucrat la el jumătate de zi și ca să fie toate bune pentru Găbița care a început să urle: De ce ai dat tortul Steluței(verișoara)? Seara pe la orele 21-22 ce credeți că făceam? Tort... răspuns corect! Și nu unul oarecare ci Tort Căpșunica pe care l-am făcut așa cum mi-am adus eu aminte că era ,de la desene. Să nu-mi spuneți că nu seamănă. Da?
  Acesta este tortul pentru verișoara mea.
Este un tort Doboș cu ness și ciocolată.






 Fetițele mele cu tortul lor Căpșunica. Foarte fericite!






Sâmbătă 2 sept. am facut un tort pentru cumnata mea , care și-a serbat ziua de naștere.
La mulți ani Viki, multă sănătate și fericire îți doresc!


Și acesta este TORTUL MEU pentru că astăzi  împlinesc  ..1 ani!
Și ca de fiecare dată când e vorba de tine n-ai chef ... am făcut un tortuleț simplu. Să fiu eu fericită :D





13 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Imi pare rau dar tre sa te cert!Mai aveai de gand sa lipsesti mult?Torturile astea ni le puteai da pe rand:)Pupici si ne "auzim" maine!

gaby's blog spunea...

ooo, teo nu ma certa :(( ce sa fac asta e daca nu am avut timp ... torturile au fost "munca mea" intr-o luna trebuia sa ma laud si eu cu ceva :D te pup si eu!

maria elena spunea...

Frumoase fetele, sa traiasca! Frumoase torturi!
La multi multi ani!

sarah spunea...

bine ai revenit si la multi ani draga mea.foarte dragute torturile.pupicei

Adela Zilahi spunea...

Scumpe foc , imi vine sa le ciupesc de obrajori! !!! :) Super torturi, la multi ani sarbatoritelor! Ai cam tras chiulul Gaby, bine ai revenit! Pup cu drag!

Anonim spunea...

Salut,

Ne face placere sa te invitam sa te inscrii in revista blogurilor pe http://www.allblogs.ro .

Beneficiezi de promovare gratuita a blogului prin inscrierea in http://www.allblogs.ro, care are un numar mare de indexari, impartite pe categorii, ajuta la cresterea popularitatii web a blogului in algoritmii de calcul al motoarelor de cautare. Blogul devine mai popular prin afisarea de linkuri catre acesta, afisarile atragand vizitatori targhetati.
Cu cat exista mai multe linkuri catre un web site, cu atat importanta web siteului este mai mare in "opinia" motoarelor de cautare.

Numai bine,
echipa allblogs.ro

Bianca spunea...

La multi ani si bine ai revenit Gaby.
Pupici

Sidy spunea...

LA MULTI ANI fericiti si sanatosi draga Gabi !
Sa ai doar bucurii din partea printeselor tale....cat despre torturi...sunt superbe !
Felicitari !
Te tzuc !

Micul spunea...

La multi ani verisoarei si cumnatei.Tare faine torturile, iar pustoaicele sunt tare dragute.
Cate un pupic de la mine.

gaby's blog spunea...

Maria multumesc frumos!

Sarah merci draga!

Adela, daa Cleo rade cam fortat in poza asta, asa face ea cand spun zambeste ea arata dintii. :)) asa crede ca trebuie. Merci frumos!

Bianca multumesc!

Sidy multumesc din suflet!

Micul merci frumos! Mie nu-mi urezi La multi ani? :D

Va pup pe toate dragelor!

Antonina spunea...

La multi multi ani iubitelor!! torturile arata minunat !! bine ai revenit !

Miha spunea...

La multi ani, cu sanatate si multe bucurii!

Fetitele sunt adorabile. :*

retete- ina spunea...

frumos tortul cu casuta,tare dragalas,frumoasele fetite sa-ti traiasca,scumpici