marți, 20 septembrie 2011

cotlet de porc cu vinete la cuptor


Un prânz delicios!

Ai nevoie de :
Cotlet de porc
vinete
morcovi
roșii
ulei de măsline
sare,piper

Mod de preparare:

Vinetele și roșiile se taie cubulețe de aceiași dimensiune.Morcovii feliuțe. Se pun toate într-un vas și se amestecă bine cu 3 linguri ulei de măsline, sare și piper. Se pun într-o tavă  alături cotlet  uns și el cu puțin ulei ,sare, piper și se gătesc în cuptor la foc mediu amestecând din când în când până legumele devin moi iar carnea e pătrunsă.

Serviți mâncarea caldă.

Poftă bună!


Rețetă participantă la provocarea Dulce Românie găzduită luna aceasta de Betty.

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Grozav pranz!Imi plac vinetele mult,in orice combinatie!Pup!

Adela Zilahi spunea...

Imi place combinatia si arata foarte bine, vin la masa :)! Pupicei!

Antonina S. spunea...

Super combinatie! pupici

retriever spunea...

Nice blog recipes, greeting from Belgium
http://retriever-louisettesblogs.blogspot.com/

gaby's blog spunea...

Teo si mie imi plac!
Adela haide! Merci :)
Antonina merci!
Retriever thanks!

Vă pup !

Betty spunea...

Draga mea, nu stiu daca cumva nu ai apucat sa imi trimiti retetele, dar la mine nu a ajuns nimic :( Si azi e ultima zi