marți, 13 septembrie 2011

pui prăjit în unt


De câte ori  nu v-ați  întrebat : Ce fac cu puiul după ce-l scot din supă?
Și eu mă întreb de fiecare dată același lucru! 


Azi l-am făcut în unt. Este grozav! Cu condiția să folosiți un unt bun, de calitate.

Ai nevoie de:
Carne de pui
unt
sare


Mod de preparare:
Puiul l-am fiert.L-am folosit pe cel scos din supă. L-am mai pudrat cu puțină sare șiii  în tigaia cu unt încins cu el!
Untul nu era încins tare ,  să fie topit și fierbinte.
Focul trebuie să fie mic și se întoarce puiul în unt din când în când.Se prăjește până prinde o culoare frumoasă rumenie.
Se scoate pe farfurie și cât se răcește se mai pune cu lingura unt din tigaie ca să prindă crustă.
Al meu nu prea are că nu a avut timp să se răcească.
Se servește cu cartofi și salată sau cu ce vă poftește inima!

Poftă bună!

3 comentarii:

sarah spunea...

eu habar n-am ce mancare fac la cina.imi face cu ochiul rau de tot puiul tau,daaaa cu ce garnitura ca omul meu nu papa cartofi prajiti.oricum atata divin puiutul tau.pupicei

gaby's blog spunea...

atunci cartofi la cuptor. Sau fierti prima data si apoi pusi in cuptor condimentati bine .Stiu eu ca ai condimente :) pupici

Adela Zilahi spunea...

Simplu si foarte bun puiul tau! Merge cu orice garnitura! Pupicei!