marți, 25 octombrie 2011

produsele KaBea



Săptămâna trecută am primit de la Beatrice  un săpun și un gel de duș -cremă. 
Trebuia să testez produsele și să spun părerea mea reală despre ele. 

Buuun ,am primit produsele și ajunsă acasă le-am și încercat. Am început cu săpunul. 
Este Săpun Tonique și este super! Are un miros plăcut de portocale și efectiv îți face masaj având în compoziție o pudră care este  ușor abrazivă.  Când ieși de la duș te simți revigorat. Dacă vreți să știți ce conține citiți aici
Am continuat cu gelul de duș care defapt este cremă. Are un miros plăcut de trandafiri iar după ce am terminat  dușul pielea era catifelată și hidratată.
Aceasta este părerea mea despre ele și  sper să fie pe placul lui Beatrice.

O seară frumoasă să aveți și am să revin cu ceva rețete :D

4 comentarii:

KaBea spunea...

Iti multumesc draga mea,insa produsele,mai intai de toate ,trebuie sa fie pe placul tau,ori al celor care cumpara.Daca este asa,atunci ma declar multumita.Sa le folosesti cu placere.

sarah spunea...

nu am folosit niciodata produse din gama aceasta.nu cred ca se gasesc pe aici.te asteptam cu retete si de ce nu,cu noi informatii despre produsele pe care le folosesti.pupaceli

sarah spunea...

Gabyyyyyy unde esti.sper ca sunteti bine.ma fa din manuta!pup

gaby's blog spunea...

Sarah draga trag chiulu':D suntem bine merci frumos de intrebare! lucrez la ceva important pt noi si revin sper, saptamana viitoare si cu motivul :D te pup!